Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Pakjesboten van Doeksen

<< < (2/6) > >>

Vriend:
Nog wat details van de versieringen.

Vriend:
Iedereen mag aan boord voor een rondje over het IJsselmeer. Dat gaat met een heel rustig gangetje. Meer informatie over het arrangement vind je hier: http://www.museumstoomtram.nl/stoomtram/Home/home3.html.

Vriend:
Mijn vrouw is altijd heel creatief met foto's. Ik maak ze en zij verwerkt ze tot leuke albums en plakboeken. Van de foto's van afgelopen weekend bij de pakjesboot en stoomtram heeft ze deze 'meerluik' gemaakt. Ons zoontje heeft er nog geen besef van maar was wel onder de indruk van al dat stoom en vooral de scheepshoorn van de Friesland.

Vriend:
Ook dit jaar was de Friesland weer vermomd als Pakjesboot 14. De museumstoomtram organiseert jaarlijks een Sinterklaas arrangement van stoomtram en boot. Dit jaar werd het arrangement liefst 14 keer aangeboden en was diverse malen uitverkocht. Deze foto's zijn gemaakt op 28 november 2010.

Foto's: © Jeroen Vriend

Vriend:
Ook dit jaar vaart de Friesland weer onder de Spaanse vlag in dienst van de goedheiligman. Het Sinterklaasarrangement van de Museumstoomtram was dit jaar weer zo goed als uitverkocht.

Voor mij een mooie gelegenheid om ons nieuwe pocketcameraatje te testen. Eerst maar even op de volautomatische stand geschoten.

Foto's: © Jeroen Vriend

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie